SLO   |   EN   |   HR  

Kariera v Aleji finance

Podjetje Aleja finance se je v zadnjih letih prebilo do statusa enega vodilnih ponudnikov finančnih storitev (faktoring, odkup terjatev, kompenzacije itd.)

Naše delovno okolje:

Smo ambiciozna in ciljno naravnan ekipa, ki ima svojo zgodovino uspehov. Visoko cenimo znanje in ogromno vlagamo vanj. Kultura podjetja je na profesionalni ravni in sposobni sodelavci, ki se opredeljujeji s cilji in vrednotami našega podjetja, so naš najpomembnejši kapital.

Kariera v Aleji finance

Kaj vam nudimo?

  • Raznovrstnost dela
  • Večplastnost učenja
  • Velike razvojne možnosti posameznega kadra
  • Sodobno opremljeni delovni prostori z odlično tehnično podporo
  • Možnost neprestanega napredka in razvoja

Trenutno razpisana prosta delovna mesta



Na delovno mesto želimo zaposliti naslednje število delavcev:  1     

 

Naziv delovnega mesta oz. vrste dela: VODJA UPRAVLJANJA S TVEGANJI

 

Opis delovnih nalog:

 Vodja upravljanja s tveganji

 -      priprava finančnih poročil za posamezne stranke,

-      priprava analize komercialnega tveganja za posamezno stranko,

-      opredelitev tveganja po posameznih kategorijah,

-      vrednotenje in spremljanje tveganja,

-      pregled in kontrola pogodbene dokumentacije,

-      izterjava dolžnikov: klicanje, pošiljanje opominov, priprava regresnih zahtevkov, idr.,

-      priprava različnih poročil in analiz za vodstvo,

-      uvedba in uskladitev tekočega poslovanja v skladu z ZPPDFT,

-      pregled in spremljanje aktivnosti strank,

-      priprava analize tveganja za posamezno stranko in po posameznih produktih,

-      vodenje evidence ter ažuriranje podatkov strank,

-      priprava in vodenje dokumentacije potrebne za izvajanja nalog in postopkov s področja ZPPDFT,

-      določanje rizika na stranko,

-      opravljanje nalog pooblaščenca po veljavnem ZPPDFT,

-      skrb za doseganje dodeljenih planov,

-       spoštovanje in izvajanje predpisov s področja relevantne zakonodaje,

-      opravljanje sorodnih del po navodilih nadrejenih, ki so potrebna za nemoten potek

       poslovanja in ki ustrezajo njegovi delovni ter strokovni usposobljenosti.

 

 

Zahtevana pokl./strok. izobrazba:  VII. oz. nižja, v kolikor ima kandidat/delavec delovne izkušnje, ki jih kot relevantne prepozna direktor na podlagi sklepa poslovodstva

 

Trajanje zaposlitve: nedoločen čas

 Vrsta zaposlitve:  40 ur/teden                                                 

 Zahtevane delovne izkušnje:  DA                                                             

 Zahtevan vozniški izpit kategorije:  B

 Zahtevana znanja in sposobnosti:

      - Splošno: Izkušnje z delom na podobnem delovnem mestu                                      

      - Programsko znanje: poznavanje osnov MS Office in elektronske pošte

      - Druge značilnosti: aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika

                                              

 

Prijava je mogoča do 20.1.2017

 

Način prijave kandidatov: kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti (info@aleja-finance.si)

 

Ljubljana,

 

Datum objave: 16.01.2017



STOPITE V STIK
Z NAMI!

Za več informacij o sodelovanju z nami kontaktirajte naše strokovno usposobljene svetovalce, ki vam bodo z veseljem pomagali.